کد خبر : 569
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 14:53

احداث فرودگاه جدید اهواز

پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از احداث فرودگاه جدید اهواز با کمک سرمایه گذار خارجی خبر داد. رحمت الله مهابادی در حاشیه سفر به استان خوزستان در نشست فرودگاه اهواز گفت: این دومین سفر من به خوزستان است و این سفر بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به منظور تصمیم گیری

پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از احداث فرودگاه جدید اهواز با کمک سرمایه گذار خارجی خبر داد.

رحمت الله مهابادی در حاشیه سفر به استان خوزستان در نشست فرودگاه اهواز گفت: این دومین سفر من به خوزستان است و این سفر بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به منظور تصمیم گیری برای احداث فرودگاه جدید اهواز صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: تعداد نشست و برخاست های پروازهای هفتگی فرودگاه اهواز ۵۰۰ پرواز بوده و فرودگاه اشباع شده، و در واقع نزدیک به ۳ برابر پرواز مازاد می پذیرد. مهابادی گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ترمینال جدید خارجی و بهسازی ترمینال داخلی این فرودگاه در نظر گرفته ایم که هیچ گونه مشکل اعتباری ندارد چرا که جزو اولویت های یک ماست.
سایت یابی و موقعیت فرودگاه جدید مشخص است و امروز باید برای تمام اراضی آن تصمیم گیری کنیم. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به انتخاب سرمایه گذار برای فرودگاه جدید گفت:مذاکرات خوبی در این زمینه انجام داده ایم تا بتوانیم با استفاده از سرمایه گذار خارجی فرودگاه جدید را احداث کنیم. وی بیان کرد: پیشنهادهای زیادی برای انتخاب سرمایه گذار به ما شده وسعی داریم بهترین پیشنهاد را انتخاب کنیم.
مهابادی با اشاره به زمان شروع عملیات برای احداث فرودگاه جدید عنوان کرد: بلافاصله بعد از تملک زمین ها عملیات محصور کردن زمین فرودگاه جدید انجام می شود و همزمان مطالعات جدید را برای طرح توسعه و احداث فرودگاه را انجام می دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احداث فرودگاه جدید در این محل مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند افزود: بررسی این موضوع بر عهده مقامات محیط زیست استان خوزستان میباشد و مسلما هدف ما این است که همه استانداردها رعایت شود و ما نیز چیزی فراتر از این نمی خواهیم.///
خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.