با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان؛
انعقاد تفاهمنامه ساخت سه فضای آموزشی در استان
تفاهمنامه ساخت سه فضای آموزشی خیری شامل ۲۴ کلاس درس در شهرستانهای مسجد سلیمان و باوی طی جلسه ای با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و خیرنیک اندیش «مهران کاهکش» به امضاء رسید
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب اخبار خوزستان به نقل روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، تفاهم نامه ساخت سه فضای آموزشی با ۲۴ کلاس درس به همت خیرنیکوکار “مهران کاهکش ” و با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان منعقد شد.
علی قربانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عمل خیرخواهانه و ارزشمند این خیر مدرسه ساز بیان کرد: خیرین مدرسه ساز ایثارگرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی از مال خود گذشته و بامشارکت خود به توسعه زیرساخت فضاهای آموزشی کشور کمک شایانی می کنند و همکاران ما در نوسازی مدارس خوزستان با تلاش و کوشش مدارسی ایمن با آخرین استانداردها را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهند.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه شش کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیارد ریال می باشد که تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان در مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال که سهم خیر۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیارد سهم دولت می باشد.
قربانی ادامه داد: همچنین احداث مدرسه شش کلاسه نمره دو مسجدسلیمان با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریال می باشد عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.
برچسب ها :eneqade-tfahomname-sakhte-se ، انعقاد تفاهمنامه ساخت سه فضای آموزشی در استان ، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان؛
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0