آغاز طرح انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول
دزفولگرام رویدادی برای شناساندن و معرفی ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری دزفول از طریق فضای مجازی و ابزارهایی که در اختیار دارد بود. شهردار دزفول با یادآوری اینکه تلاش دزفولگرام شناساندن دزفول به دنیا بود و در این راه از ابزارهای دیجیتال روز دنیا یاری گرفت تاکید کرد: دزفولگرام اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال در سطح استان
دزفولگرام رویدادی برای شناساندن و معرفی ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری دزفول از طریق فضای مجازی و ابزارهایی که در اختیار دارد بود.
شهردار دزفول با یادآوری اینکه تلاش دزفولگرام شناساندن دزفول به دنیا بود و در این راه از ابزارهای دیجیتال روز دنیا یاری گرفت تاکید کرد: دزفولگرام اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال در سطح استان خوزستان بود که به همت شهرداری دزفول برگزار شد.
محمدعلی دوایی فر افزود: استان خوزستان همواره از مقاصد گردشگری در ایران بوده است، اما در بین شهرهایی که شهرت بیشتری به جهت استقبال گردشگر کسب کردهاند، شهرهایی هم هستند که با وجود جاذبههای فراوان طبیعی و تاریخی، کمتر معرفی شده اند و دزفول یکی از آنهاست.
شهردار دزفول در ادامه به ضرورت برخورداری دزفول به یک برند گردشگری گفت: در راستای هدفمند کردن و وحدت رویه در فعالیت های توسعه گردشگری در شهرستان دزفول، طرح انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان با همت شهرداری دزفول آغاز شده است.
دوایی فر اظهار داشت: جهت انجام این طرح مشاور ذیصلاح انتخاب شده و تیم کارشناسی متشکل از متخصصین و اساتید دانشگاه و فعالین ملی و منطقه ای گردشگری به کار گرفته شده است.
وی درباره چگونگی انتخاب انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان بیان کرد: شعار گردشگری دزفول و نشان آن با برگزاری کارگاه های مشورتی، توزیع پرسشنامه پژوهشی و کسب نظر از صاحب نامان حوزه گردشگری کشور صورت می پذیرد.
شهردار دزفول با یادآوری اینکه پس از انتخاب شعار و نشان واحد برای معرفی شهرستان دزفول، کلیه فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی گردشگری این شهر بر محور این شعار استوار می شود تاکید کرد: طرح انتخاب نام و نشان گردشگری دزفول در ادامه فعالیت های توسعه گردشگری این شهرستان در قالب یک طرح پژوهشی با کمک یک گروه مشاور و کسب مشورت از متخصصین و صاحب نظران بومی و ملی از سوی شهرداری دزفول در پیش گرفته شده است. لذا نشان انتخابی این شهرستان به عنوان برند گردشگری در همه اقلام تبلیغاتی و محیطی در معرض دید و اطلاع گردشگران قرار می گیرد تا تصویری مشخص و با هویت یکسان برای همگان از دزفول ساخته شود.
دوایی فر گفت: نحوه به کارگیری و توسعه نشان و شعار دزفول در قالب یک کارگاه به مسئولین و ذینفعان گردشگری دزفول آموزش داده می شود و آموزش چگونگی نهادینه کردن این شعار ارائه خواهد شد.
گفتنی است که جشنواره سفرنگاری دزفولگرام اسفند ماه سال ۹۷ به همت شهرداری دزفول در شهر آجری دزفول برگزار شد.
برچسب ها :Khuzestan ، Khuztab ، Www.khuztab.ir ، آغاز طرح انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول ، اخبار خوزستان ، برندینگ ، به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، در ادامه برگزاری اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال دزفول گرام توسط شهرداری دزفول؛ ، دزفول ، ماجان داودی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0