کد خبر : 8205
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 13:30

جوانان جامعه باید سکوت خود را در اقدام اخیر مدیرکل ورزش و جوانان بشکنند / اقدام مدیرکل ورزش و جوانان پشت پرده افکار راس مدیریت اداره ورزش و جوانان را برهمگان نمایان کرد / شاخص های استاندار جوان به یغما نرود

جوانان جامعه باید سکوت خود را در اقدام اخیر مدیرکل ورزش و جوانان بشکنند / اقدام مدیرکل ورزش و جوانان پشت پرده افکار راس مدیریت اداره ورزش و جوانان را برهمگان نمایان کرد / شاخص های استاندار جوان به یغما نرود به قلم: مصدق زنگنه عضو شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ايران اسلامي استان خوزستان

جوانان جامعه باید سکوت خود را در اقدام اخیر مدیرکل ورزش و جوانان بشکنند / اقدام مدیرکل ورزش و جوانان پشت پرده افکار راس مدیریت اداره ورزش و جوانان را برهمگان نمایان کرد / شاخص های استاندار جوان به یغما نرود

IMG 20190713 080943 550 300x206 جوانان جامعه باید سکوت خود را در اقدام اخیر مدیرکل ورزش و جوانان بشکنند / اقدام مدیرکل ورزش و جوانان پشت پرده افکار راس مدیریت اداره ورزش و جوانان را برهمگان نمایان کرد / شاخص های استاندار جوان به یغما نرود

به قلم: مصدق زنگنه عضو شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ايران اسلامي استان خوزستان

ناله اگر که برکشم خانه خراب میشوی
خانه خراب گشته ایم بس که سکوت کرده ایم.

پایگاه خبری خوزتاب، از قول دکتر حسابی نقل شده است : روزی در آخر ساعت درس، یکی از دانشجویانم که دانشجوی دوره دکترا و اهل نروژ بود از من پرسید : استاد! شما که از جهان سوم می آیید، جهان سوم کجاست؟

فقط چند دقیقه به آخر کلاس مانده بود. من در جواب مطلبی را فی البداهه گفتم که روز به روز بیشتر به آن اعتقاد پیدا می کنم.به آن دانشجو گفتم جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند، خانه اش خراب می شود؛ و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد، باید در تخریب مملکتش بکوشد!

بدون شک با توجه به جمعیت جوان در کشورهای در حال توسعه به عنوان موتور توسعه و پیشرفت این کشورها، ضروری می باشد که با استفاده از آموزش و تجربیات کشورهای توسعه یافته در زمینه جوانان، نقش مهمی در تقویت این قشر تاثیرگذار در کشورهای جهان سوم داشته باشیم.

متأسفانه علاوه بر نادیده گرفتن نقش جوانان در مدیریت کلان کشور امروز حتی در سطح استان و شهرستان نیز هیچ توجه ای به این قشر تاثیرگذار و چرخ محرک توسعه گذاشته نمی‌شود.شاید بخش عمده ای از مشکلات کشور و استان ما ناشی از عدم اعتماد به بخش جوان از جامعه می باشد.

در روزهای گذشته متاسفانه شاهد برخی از اتفاقات بیش از حد بی شرمانه در خصوص جوانان این استان بوده ایم اقدام مدیرکل ورزش و جوانان پشت پرده تفکر و اعتقاد مدیرکل را بر همه جوانان نمایان کرد این اتفاق بیش از پیش مسولیت ما را در این خصوص سنگین تر نموده است.

وزارت ورزش و جوانان که متولی امور جوانان میباشد خود به عنوان مکانی برای افت شدید تاثیر گذاری این قشر در مدیریت مسائل مربوط به جوانان شده است.
شاخص هایی که همه نشان از بی تدبیری یک مدیر در دولت تدبیر می باشد. شاخص هایی که روز به روز به سیر نزولی خود ادامه می‌دهند و نمایندگان ما در مجلس به آن توجه نمی کنند ، شاخص هایی که در بی هویت کردن جمعیت جوانان یکه تازند و همه ما در خواب مطلق بی تفاوتی به سر می‌بریم ، شاخص هایی که اصول ما را بسمت بی اصولی و راه اصلاح را بر همگان بسته است ، شاخص هایی که تمام انتظارات ما از استاندار جوان استان مان را به یغما برده است.

جوانان جامعه باید به خود آیند و سکوت رابشکنند و بیش از پیش با سکوت و بی تفاوتی خود بر این بی تدبیری ها و اعمال زشت و ناپسند مهر تایید نزنند.

مصدق زنگنه عضو شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ايران اسلامي استان خوزستان
تیرماه ۹۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.