کد خبر : 8597
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 11:44

شورای اداری توسعه گردشگری شهرستان باغملک (شاتگشب) ایجاد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باغملک از ایجاد شورای جدیدی در این شهرستان تحت عنوان (شاتگشب) به منظور ساماندهی و برطرف کردن مشکلات گردشگری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، جهانگیر پیروزاده امروز شنبه ۲۹ تیرماه ۹۸ در این خصوص اظهار داشت: “شاتگشب” نام اختصاری شورای اداری توسعه گردشگری شهرستان باغملک

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باغملک از ایجاد شورای جدیدی در این شهرستان تحت عنوان (شاتگشب) به منظور ساماندهی و برطرف کردن مشکلات گردشگری خبر داد.

IMG 20190720 WA0027 300x283 شورای اداری توسعه گردشگری شهرستان باغملک (شاتگشب) ایجاد شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، جهانگیر پیروزاده امروز شنبه ۲۹ تیرماه ۹۸ در این خصوص اظهار داشت: “شاتگشب” نام اختصاری شورای اداری توسعه گردشگری شهرستان باغملک است که باتوجه به رایزنی‎ها و نامه‎نگاری‎هایی که با فرماندار شهرستان باغملک و مجموعه معاونان و بخشدار مرکزی داشتیم، توافق تشکیل این شورا را به منظور بررسی مشکلات و موانع صنعت گردشگری شهرستان، بوجود آوردیم.

او در ادامه با بیان این‎که اولین جلسه “شاتگشب” سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ در محل سالن جلسات فرمانداری باغملک برگزار شد افزود: در آینده با حضور ادارات تأسیساتی، عملیاتی و امنیتی، همه موانع و مشکلات مناطق گردشگری را بررسی خواهیم کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باغملک تصریح کرد: فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای اداری توسعه گردشگری شهرستان و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیز به عنوان دبیر این شورای اداری با هماهنگی همه اداراتی که در توسعه گردشگری نقش دارند فعالیت خواهند کرد؛ ضمن این‎که این شورا به طور منظم ماهانه یک یا دو بار تشکیل جلسه خواهد داد.

وی بیان کرد: باتوجه به این‎که شهرستان باغملک شهرستانی با ویژگی‎های گردشگری و دارای مناطق گردشگری خوش آب و هوا مانند امام‎زاده عبدالله، منطقه نمونه گردشگری مال‎آقا و منطقه نمونه گردشگری رباط (حضرت سلیمان) است و همچنین دارای کوه‎های مرتفع، رودخانه جاری، چشمه‎سارها، پوشش متنوع جنگلی و باغات سرسبز می‎باشد، سالانه پذیرای بسیاری از هموطنان ما از سراسر استان است.

پیروزاده افزود: باوجود تمام این ظرفیت‎ها، هنوز زیرساخت‎های لازم در این مناطق بوجود نیامده و نیاز است تا به منظور توسعه صنعت گردشگری در این مناطق، برنامه‎ریزی‎های اصولی صورت گیرد.

او با تأکید بر این‎که شهرستان باغملک از لحاظ جاذبه‎های تاریخی دارای صدها اثر تاریخی نیز است و از سویی رنگین‎کمانی از اقوام لُر، کُرد و عرب را در این شهرستان سکونت دارند، اظهار امیدواری کرد: با تدبیر فرماندار و سایر مسئولان و همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، در زمینه توسعه گردشگری در باغملک تحولی اساسی ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.