راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خدمتی شایسته به شهروندان است رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان گفت: میز خدمت مصداق بارز تکریم ارباب رجوع است و این کار در راستای خدمت شایسته
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، یوسف داودی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۷ در جلسه عوامل اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع با بیان این که سرعت، دقت و کیفیت انجام امور نقش زیادی در میزان رضایت مردم دارد، اظهار کرد: نحوه رفتار و برخورد با مراجعه کنندگان و شیوه ارائه خدمات تاثیر مستقیمی بر حس اعتماد مردم و پیشرفت عملکرد هر سازمانی خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، نصب پوستر، تابلوی اعلانات و از همه مهمتر برقراری سیستم الکترونیکی در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع موثر است.
داودی با اشاره به کسب عنوان نخست طرح تکریم ارباب رجوع توسط آموزش و پرورش خوزستان در سال گذشته گفت: مدارا با ارباب رجوع سرلوحه کار تمامی همکارانی است که در اقصی نقاط استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد که ۲۵ مورد از فعالیت های آموزش و پرورش مانند رسیدگی به شکایات، نقل و انتقالات و ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی، شاهد و سمپاد با استفاده از سیستم الکترونیکی انجام می شود.
گفتنی است، طرح تکریم ارباب رجوع از سال ۱۳۸۳ در دستگاه ها و نهادهای اجرایی سراسر کشور اجرایی شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0