راهپیمایی باشکوه مردم خوزستان در حمایت از قدس

مردم نقاط مختلف استان خوزستان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و به حمایت از مردم فلسطین پرداختند. راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” خشم و انزجار خود را از این اقدام ابلهانه اعلام

مردم نقاط مختلف استان خوزستان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و به حمایت از مردم فلسطین پرداختند.

104410 793 300x225 راهپیمایی باشکوه مردم خوزستان در حمایت از قدس

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” خشم و انزجار خود را از این اقدام ابلهانه اعلام کردند.

نمازگزاران خوزستانی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در همین راستا مردم اهواز پس از نمازجمعه امروز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) راهپیمایی خود را آغاز کردند و اعتراض‌شان را نسبت به انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان و استکبار رساندند.

اهالی دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) با شعارهایی نظیر “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” این اقدام ابلهانه را محکوم کردند.

جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی نیز در این راهپیمایی پرشور در اهواز حضور داشتند و پیر و جوان، زن و مرد نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار کردند.

در دزفول و پایتخت مقاومت ایران نیز نمازگزاران مومن بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، راهپیمایی گسترده‌ای انجام دادند و با شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین مردم باغملک و دیار سردار شهید صحنعلی تاراس و سردار شهید علی نوری ممبینی نیز در اعتراض به انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان شوش دانیال نیز به همراه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی  آمریکایی که در محکومیت و اعتراض به اظهارات و تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست برگزار شد، شرکت کردند و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش دانیال در مجلس و جمع دیگری از مسئولان شهرستان در راهپیمایی اهالی دیار شهید مدافع حرم احمد حیاری در محکومیت انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

مردم خرمشهر و شهر سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا نیز امروز بعد از برگزاری نمازجمعه راهپیمایی ضداستکباری برگزار کردند.

در این راهپیمایی که از مسجد جامع خرمشهر آغاز شد مردم دیار شهید مدافع حرم محمدرضا عسکری‌فرد انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران بندر ماهشهر نیز در محکومیت اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

مردم شادگان نیز امروز بعد از برپایی نمازجمعه انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و قدس را پایتخت همیشگی کشور فلسطین دانستند.

در سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان و دیار سردار شهید حبیب شریفی نیز نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه در محکومیت انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” سر دادند.

مردم شهرستان کارون نیز پس از اقامه نمازجمعه در مصلای امام علی(ع) شهر کوت عبدالله در حمایت از قدس شریف راهپیمایی کردند و در محکومیت انتخاب “قدس” به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شعار دادند.

نمازگزاران شهر چمران بندرماهشهر نیز با برپایی یک راهپیمایی اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس را محکوم کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.