کد خبر : 27881
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 14:53

خدمت کردن به مردم شریف اهواز سوگندی که هيچوقت فراموش نخواهم کرد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید،

سید محسن موسوی زاده در جمع مردم روستای ابوالفضل اهواز بنده سوگندی که در دوران انتخابات برای خدمت به مردم بیان کردم را فراموش نمیکنم

IMG 20240728 144123 734 خدمت کردن به مردم شریف اهواز سوگندی که هيچوقت فراموش نخواهم کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در راستای پیگیری مطالبات و تقاضای مردم روستای ابوالفضل صبح جمعه ۵ مردادماه در این روستا حضور یافت.

در این بازدید که مدیران آبفا اهواز موسوی زاده را همراهی کردند، جمعی از معتمدان و روحانیت روستا به ارائه مطالبات و مشکلات مردمی پرداختند.

موسوی زاده، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ها و مشکلات گذشته این منطقه گفت: تلاش خواهیم کرد تا بزودی مشکلات انشعابات آب، برق روستا حل شود که این موضوع نیازمند، همکاری اهالی روستا و پیگیری بیشتر شرکت توزیع برق و آبفا اهواز است.

وی با اشاره به شروع اجرای نصب تیرهای برق در خیابان ها گفت: با هماهنگی که با شرکت توزیع برق شده است بنا شد پروژه را در تمام خیابان های روستا اجرایی و مشکلات پیش رو را مرتفع شود.

همچنین با حضور معاون آبفا مقرر گردید مدارک اهالی روستا جهت نصب انشعابات آب دریافت و در اسرع وقت آبرسانی و انشعابات منازل تکمیل و تحویل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.