کد خبر : 10310
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 9:22

تلفات جاده ای در مسیر اهواز- ایذه کاهش یافته است

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تکمیل نبودن مسیر چهار خطه اهواز- ایذه، اما شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، هدایت اله خادمی روز پنجشنبه در جریان حضور دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در سد کارون ۳، اظهارداشت:

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تکمیل نبودن مسیر چهار خطه اهواز- ایذه، اما شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم
IMG 20190830 134420 300x174 تلفات جاده ای در مسیر اهواز  ایذه کاهش یافته است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، هدایت اله خادمی روز پنجشنبه در جریان حضور دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در سد کارون ۳، اظهارداشت: در این مسیر طی سال ۹۴ حدود ۲۰۰ کشته و زخمی به ثبت رسید در حالی که امسال این تلفات به ۷۰ نفر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های راهسازی می تواند در کاهش تصادفات و کاهش خسارات جانی موثر باشد، افزود: اقدامات وزارت راه و شهرسازی و شرکت زیر ساخت برای اجرای مسیر چهارخطه اهواز- ایذه قابل تقدیر است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین از دولت برای اجرای پروژه های اساسی در منطقه طی سه سال و نیم گذشته، بیان داشت: لازم است از پشتیبانی های سازمان برنامه و بودجه برای به سرانجام رسیدن و اجرایی شدن این پروژه ها که از جمله آن انتقال طرح آبرسانی به ایذه، بیمارستان این شهرستان و نیز همین پروژه راه سازی است قدردانی شود.

وی وجود منابع مالی در کشور را محدود دانست و گفت: با وجود تقاضاهای زیاد برای جذب اعتبارات اما دولت حمایت های ویژه ای از استان خوزستان دارد.

طرح چهار خطه کردن محور اهواز – ایذه سال ها قبل آغاز شده و همچنان کار ساخت آن در چند نقطه ادامه دارد اما روند تکمیل این طرح که از طرح های مهم راهسازی کشور است با کندی پیش می‌رود.

با بهره برداری از این جاده، مسیر اهواز – لردگان از ۴۱۳ کیلومتر به ۳۳۲ کیلومتر کاهش می یابد.

جاده اهواز – ایذه – لردگان، استان‌ خوزستان را به چهارمحال و بختیاری و اصفهان متصل می‌کند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.