کد خبر : 10660
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 14:53

بیش از ۱۵ هزار مترمربع زمین در بندر ماهشهر به دولت برگردانده شد

معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: بیش از ۱۵ هزار مترمربع زمین در بندر ماهشهر که از سال‌ها پیش با عنوان کاربری ورزشی به افراد واگذار شده بود به دولت برگردانده شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ابراهیم آریازنگنه اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و زمین‌خواری سه قطعه زمین که از سال‌ها پیش با

معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: بیش از ۱۵ هزار مترمربع زمین در بندر ماهشهر که از سال‌ها پیش با عنوان کاربری ورزشی به افراد واگذار شده بود به دولت برگردانده شد.

IMG 20190904 191923 104 300x237 بیش از ۱۵ هزار مترمربع زمین در بندر ماهشهر به دولت برگردانده شد

ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار ماهشهره

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ابراهیم آریازنگنه اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و زمین‌خواری سه قطعه زمین که از سال‌ها پیش با عنوان کاربری ورزشی به اشخاص واگذار شده بود، به دولت برگردانده شد.

وی افزود: این سه قطعه زمین به متراژ ۸ هزار و ۲۲۱ متر مربع و ۶ هزار و ۲۳۶ مترمربع در ناحیه صنعتی و ۹۶۰ مترمربع در فاز ۴ بندر ماهشهر برای کاربری ورزشی در اختیار افراد قرار گرفته بود و تاکنون هیچ پروژه ورزشی در آنها اجرا نشده بود.

معاون فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: با پیگیری‌های فراوان و مستمر، این سه قطعه زمین از افراد خلع ید و موافقت‌نامه توسط اداره ورزش و جوانان ابطال و زمین‌ها در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفت.

آریازنگنه متذکر شد: اراضی زیاد دیگری نیز وجود دارد که برای برگرداندن آنها به دولت پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.