کد خبر : 6247
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 23:23

بزرگترین ترانس های قدرت برای پایداری برق خوزستان خریداری شدند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه بزرگترین ترانس های قدرت ساخت کشور به این شرکت تحویل داده شده و در راه شبکه برق خوزستان هستند، گفت: ارزش سرمایه گذاری خرید این ۶ دستگاه ترانس یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.   ‘محمود دشت بزرگ’ روز دوشنبه در گفت و گو با

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه بزرگترین ترانس های قدرت ساخت کشور به این شرکت تحویل داده شده و در راه شبکه برق خوزستان هستند، گفت: ارزش سرمایه گذاری خرید این ۶ دستگاه ترانس یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

 

1 foghe tozie 300x225 بزرگترین ترانس های قدرت برای پایداری برق خوزستان خریداری شدند

‘محمود دشت بزرگ’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب اظهار داشت : ترانس های خریداری شده از نوع ۳۱۵ مگا ولت آمپر با ولتاژ ۴۰۰ کیلو وات هستند و بزرگترین ظرفیت را در بخش ترانس های قدرت دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان و بر اساس موازین زیست محیطی طراحی و ساخته شدند.
وی با اعلام اینکه شب گذشته طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان در شرکت ایران ترانسفو زنجان ۴ دستگاه ترانس به این شرکت تحویل داده شدند، بیان کرد: ترانس ها در مرحله بارگیری و حمل به سمت خوزستان هستند و به تواتر در شبکه نصب و برقدار می شوند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان مقصد نصب و راه اندازی این ترانس ها را پست های ۴۰۰ کیلو ولت پیروزان، هاشمی و بقایی در اهواز و پست امیدیه اعلام کرد.
دشت بزرگ برقدار شدن این ترانس ها را موجب پایداری شبکه برق خوزستان دانست و افزود: نصب ترانس ها باعث پایداری انرژی در استان می شود و بدین ترتیب کار انتقال برق به شبکه سراسری و دریافت از این شبکه سهولت پیدا می کند و با کیفیت بیشتری انجام می شود.
وی گفت: این ترانس ها برای اولین بار در کشور ساخته شدند و از خروج ۱۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.