کد خبر : 9094
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 8:43

اولين مدير فرودگاهي زن در ايران منصوب شد

با ابلاغي از سوي رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران پروانه سهرابي به سمت مدير فرودگاه آبادان منصوب شد.   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سیاوش امیرمکری با توجه به توانمندی‎ها و تجارب سهرابی از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقاي سطح خدمات فرودگاهي

با ابلاغي از سوي رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران پروانه سهرابي به سمت مدير فرودگاه آبادان منصوب شد.

 

IMG 20190730 101047 212x300 اولين مدير فرودگاهي زن در ايران منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سیاوش امیرمکری با توجه به توانمندی‎ها و تجارب سهرابی از وی خواسته است

تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقاي سطح خدمات فرودگاهي در جهت پاسداشت حقوق شهروندي مسافران و هماهنگي مؤثر با شركت‎هاي هواپيمايي و نهادهاي حفاظتي – امنيتي و ديگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهي و نگهداري اصولي زيرساخت‎هاي موجود و بهره‎برداري مؤثر و اقتصادي از ظرفيت‎هاي فرودگاهي،

توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها با تأكيد بر انضباط مالي، اجتناب از اتلاف منابع، كاهش هزينه‎ها، رعايت دقيق قوانين و مقررات و هماهنگي كامل با ستاد شركت برنامه‎ریزی و اقدام کند.

سهرابی همچنین موظف شده است تا با توسعه كار تيمي، افزايش مهارت‎ها و بهبود شرايط كاري «منابع انساني متخصص» ضمن تأكيد بر شناسايي و بکارگیری نيروهاي مستعد و جوان با هـدف همتاپروري و كادرسازي و همچنین تعامل موثر با مسئولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت‎های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف اقدام کند.

گفتنی است، پروانه سهرابی پیش از این در سمت معاون برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی فرودگاه اهواز فعالیت می‎کرد که اکنون علاوه بر مدیریت فرودگاه آبادان، در جایگاه مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.