کد خبر : 7164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 5:36

افزایش ۸ هزار متر مکعبی تولید آب در شیبان

سرپرست اداره آبفا شهر شیبان از افزایش ۸ هزار متر مکعبی تولید آب در این شهر خبر داد. به گزارش خوزتاب، سعید دشتی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی اجرای دو مرحله عملیات در راستای ارتقای توان تولید آب در تاسیسات آبرسانی شهر شیبان، ظرفیت تولید آب در این شهر به میزان ۸هزار

سرپرست اداره آبفا شهر شیبان از افزایش ۸ هزار متر مکعبی تولید آب در این شهر خبر داد.

213723 300x204 افزایش ۸ هزار متر مکعبی تولید آب در شیبان
به گزارش خوزتاب، سعید دشتی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی اجرای دو مرحله عملیات در راستای ارتقای توان تولید آب در تاسیسات آبرسانی شهر شیبان، ظرفیت تولید آب در این شهر به میزان ۸هزار متر مکعب افزایش یافت.وی افزود: به منظور افزایش تقویت پمپاژ آب خام تصفیه خانه این شهر، در دو مرحله عملیات تقویت تابلوهای برق و تقویت یک دستگاه الکتروپمپ ۳۱۵ کیلو وات انجام گرفت.

سرپرست اداره آبفا شهر شیبان تصریح کرد: این کار با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد تا شاهد افزایش تولید آب در شهر شیبان باشیم و مردم در بحث تامین آب مشکلی نداشته باشند.

دشتی زاده ادامه داد: این افزایش ظرفیت تصفیه خانه بر تامین آب شرب در تابستان ۹۸ تاثیر بسزایی خواهد داشت و مشکلات منطقه را در یحث تامین آب در شرایط گرمای هوا تابستان کاهش خواهد داد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: تصفیه خانه شیبان با تولید روزانه حدود ۵۵ هزار متر مکعب در شبانه روز آب شرب شهر شیبان و ۲۰ روستای شهرستان باوی و همچنین مناطق کوی زرگان، کوی فدک و بخش هایی از کوی فرهنگیان اهواز را تامین می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.