آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان روز سه شنبه ۲۵ تیرماه در نشست این قرارگاه که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و جانشین قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کشور در محل استانداری برگزار شد گزارشی از فعالیت های اخیر این کمیته ارائه

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان روز سه شنبه ۲۵ تیرماه در نشست این قرارگاه که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و جانشین قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کشور در محل استانداری برگزار شد گزارشی از فعالیت های اخیر این کمیته ارائه داد.

n3665455 6812921 300x206 آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستانImageHandler 8 300x200 آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،مدیرکل روابط عمومی استانداری در این رابطه توضیح داد: در قالب کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده استان جلسات خوبی برگزار شده است؛ از مواردی که مورد تاکید استاندار محترم بوده موضوع بیمه است و در همین راستا جلسه مشترکی با ۲۷ شرکت بیمه‌ای در قالب کارگروه بیمه‌ای با هدف آموزش مفاهیم بیمه‌ای برگزار کردیم و مصوبات خوبی هم داشتیم.
رضوانی افزود: بنا شد از ظرفیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در قالب ارسال پیامک، تهیه پوستر و بنر و نصب آن در مکان های پر بازدید بدون ذکر نام شرکت های بیمه ای استفاده شود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان ادامه داد: دیگر مصوبه ای که داشتیم تولید یک ویژه برنامه ۳۰ قسمتی در خصوص آموزش فرهنگ بیمه توسط سیمای مرکز خوزستان است که برنامه ریزی آن در حال انجام است.
سعید رضوانی اظهار داشت: جلسه ای هم درخصوص مسائل کشاورزی با ۱۵ معاونت و مدیر کل مجموعه جهاد کشاورزی داشتیم و گزارش های خوبی در این حوزه داده شد و قرار شد اطلاع رسانی منسجم تر و هدفمندتری در این رابطه صورت گیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان عنوان کرد: در حوزه مسکن هم کارگروه مسکن تشکیل شد و برنامه های لازم برای اطلاع رسانی در زمینه فرآیندهای بازسازی و گرفتن تسهیلات و کمک های ساخت یا تعمیر مسکن های آسیب دیده انجام شد.

 

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: در کارگروه اجتماعی و رسانه‌های گزارش سیلاب کشور شرکت داشتیم و گزارش مفصلی ارائه شد همچنین دو کلیپ خوب هم از وضعیت روستای مکران ۳ و خدمات صورت گرفته تهیه شده است.
رضوانی در پایان گفت: از ابتدای وقوع زلزله مسجدسلیمان نیز هماهنگی لازم برای اعزام و پشتیبانی اکیپهای صدا و سیما و رسانه ها و مطبوعات انجام شد تا اخبار و رویدادهای این حادثه بصورت روزانه گزارش و در اختیار مردم و مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.